Inloopochtenden voor nabestaanden

U heeft afscheid moeten nemen van iemand die u lief was: uw echtgenoot of echtgenote, vader of moeder, kind, vriend of vriendin. Voor velen is er na de uitvaart nog aanloop van familie, vrienden en buren. Dat maakt het verdriet mogelijk iets dragelijker. Maar toch blijft er die leegte, die u in uw leven een plaats moet geven. Misschien helpt het u, vanuit ons geloof in de opstanding van Christus, te weten dat na de dood een nieuw leven begint bij God.

De Elisabeth-parochie biedt inloopochtenden aan, waarbij u als nabestaande mensen in eenzelfde omstandigheid kunt ontmoeten en samen ervaringen kunt delen. Dit met respect voor eenieders situatie en ter bemoediging van elkaar. Geen "zware" gesprekken dus, maar belangstelling voor de ander.

De inloopochtenden vinden op maandag plaats op de hierboven aangegeven data en wel in het parochiecentrum aan de Alb. Thijmstraat 2 te Terneuzen. De ontvangst is vanaf 9.30 uur met koffie, thee en iets lekkers. Om 10.00 uur begint de eigenlijke bijeenkomst. De afsluiting is om 11.30 uur.

Data in 2023: 8 mei - 3 juli - 4 september - 6 november

U bent van harte welkom! Wilt u liever (eerst) een bezoek bij u thuis dan zorgen wij daar graag voor en natuurlijk op het moment dat het u schikt.

U kunt hiervoor contact opnemen met het parochiebureau te Terneuzen. bureau@eparochie.nl tel: 0115 616006

Ook kunt u hierover een e-mail sturen naar de pastoraal assistent. marleengernaert@hotmail.com